FAQ | Burn Fat Not Fuel ONLINE ACCOUNT

Inloggen online account

WAAR KAN IK ME INLOGGEN?
Voor Maastricht-bereikbaar klik HIER.
Voor Zuyd Hogeschool klik HIER.
Voor Hogeschool Utrecht klik HIER.

IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN?
Op de inlogpagina van je onlineaccount vind je onderaan de optie ‘wachtwoord vergeten’. Als je hier op klikt kunnen wij eenvoudig je inloggegevens herstellen. We vragen dan je gebruikersnaam en, ter verificatie, je e-mailadres of geboortedatum in te vullen. Daarna ontvang je binnen enkele minuten de instructies per e-mail.

IK BEN MIJN GEBRUIKERSNAAM VERGETEN?
Op de inlogpagina van je onlineaccount vind je onderaan de optie ‘gebruikersnaam vergeten’. Als je hier op klikt kun je eenvoudig je gebruikersnaam opvragen. We vragen dan je e-mailadres en je geboortedatum in te vullen. Daarna ontvang je binnen enkele minuten de instructies per e-mail.

Gebruik online account

WAAR VIND IK MIJN GEMAAKTE FIETSRITTEN TERUG?
Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Klik op ‘Mijn gegevens’. Klik vervolgens op het tabblad 'producten'. Klik op het product Burn Fat Not Fuel. Tot slot klikt u vervolgens op het tabblad ‘Burn Fat Not Fuel BOX transacties’.

KAN IK EEN FOTO TOEVOEGEN AAN MIJN ONLINE ACCOUNT?
Nee, u kunt geen foto toevoegen aan uw account.

HOE KAN IK MIJN GEGEVENS WIJZIGEN?
U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice op het nummer (043)-799 94 09.

KAN IK FIETSRITTEN VERWIJDEREN?
Nee, u  kunt in uw online account en in de APP geen ritten verwijderen.

KAN IK FIETSRITTEN AANPASSEN?
Nee, u kunt enkel aangeven welk soort rit het is geweest; woon-werk, privé, zakelijk, enz.

KAN IK FIETSRITTEN TOEVOEGEN?
Nee, u kunt geen ritten handmatig toevoegen. Dit kan wel in de Burn Fat Not Fuel App.

MIJN RITTEN VERSCHIJNEN NIET IN MIJN ONLINE ACCOUNT?
Controleer de volgende punten:
1. Heeft u uw (e-)bike onlangs geparkeerd in de fietsenstalling van uw werkgever? (bent u in de buurt van een receiver geweest)
2. Is uw Box voldoende opgeladen? (piept de Box nog?) Wij raden u aan de Box regelmatig op te laden. 
3. Ziet u de ritten wel in de BFNF App? Het Online account wordt maar één keer per dag bijgewerkt. Het kan dus voorkomen dat uw ritten pas later op de dag zichtbaar worden.
4. Heeft u alle drie de opties gecontroleerd en ontvangt u nog steeds geen ritten? Neem dan contact op met onze klantenservice via (043)-799 94 09

GA TERUG