FAQ | Burn Fat Not Fuel APP

Installeren van de Burn Fat Not Fuel App

WAAR KAN IK DE APP DOWNLOADEN?
Download de App op uw Smartphone via: /system/images/0000/1489/Download_iPhone.png of /system/images/0000/1503/Download_Google_Play.png

IK HEB GEEN SMARTPHONE?U kunt de App ook online bekijken via www.burnfatnotfuel.nl. Deze online App werkt enkel met de webbrowsers Internet  Explorer 10, Chrome en Safari.

IK ZIE EEN WIT SCHERM ALS IK DE WEBSITE BEZOEK
Dat kan betekenen dat u een verouderde webbrowser gebruikt. De App is online alleen te bekijken via Internet Explorer 10, Chrome en Safari.

Inloggen in de Burn Fat Not Fuel App

HOE LOG IK IN?
Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres. Het (tijdelijke) wachtwoord ontvangt u in een aparte e-mail op het moment dat het startpakket naar u is verzonden. De afzender van de e-mail is 'info@burnfatnotfuel.nl'. Het onderwerp is: ‘Gefeliciteerd met uw Burn Fat Not Fuel account’.

ZIJN DE INLOGGEGEVENS VAN DE APP DEZELFDE ALS MIJN ONLINE ACCOUNT?
Nee. De inloggegevens voor de Burn fat Not Fuel App krijgt u apart toegestuurd. Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres en het wachtwoord wordt automatisch voor u aangemaakt. Dit wachtwoord vindt u in de e-mail. Nadat u de eerste keer hebt ingelogd, kunt u dit wachtwoord wijzigen. 

Gebruik van de Burn Fat Not Fuel App

HOE KOPPEL IK DE BFNF BOX AAN MIJN BFNF APP?
Dat hoeft u niet te doen. Het koppelen van de Box aan de App hebben wij al voor u gedaan.

KAN IK FIETSRITTEN AANPASSEN OF VERWIJDEREN?
Nee, u kunt geen ritten aanpassen of verwijderen.

KAN IK FIETSRITTEN HANDMATIG TOEVOEGEN?
Ja. Klik rechtsboven op de 'plus-icoon' (+). Daar kunt u de datum, tijd, afstand en het voertuig invoeren.

HOE KAN IK MIJN GEGEVENS WIJZIGEN?
Klik linksboven op het 'Rad-icoon'.

MIJN RITTEN ZIJN (SOMS) ONNAUWKEURIG?
Dat kan. Als de batterij voor 70% is opgeladen gaat deze in de zogeheten power safe modus. De Box zal hierdoor uw ritten minder gedetailleerd registreren. Daarnaast ligt het ook aan het aantal satellieten dat de Box ontvangt. Dit kan verschillen per fietsrit.

MIJN RITTEN VERSCHIJNEN NIET IN DE BFNF APP?
Controleer de volgende punten:

1. Heeft u uw (e-)bike onlangs geparkeerd in de fietsenstalling van uw werkgever? (bent u in de buurt van een receiver geweest)
2. Hoort u piepjes op het moment dat u start met fietsen?
3. Is uw Box voldoende opgeladen? Wij raden u aan de Box de eerste keer volledig op te laden. Daarnaast is het verstandig de Box ook tussentijds op te laden.
4. Heeft u alle drie de opties gecontroleerd en ontvangt u nog steeds geen ritten? Neem dan contact op met onze klantenservice via (043)-799 94 09

GA TERUG